måndag 12 november 2012

Dag 7 - Tio saker jag vill.

1. Jag vill lära mig dricka mitt te utan mjölk. Den enda anledningen jag kan komma på till detta faktum är för att jag tycker det ser mycket finare ut.

2. Jag vill sluta bita på mina naglar.

3. Jag vill vara lite mer "olydig" och inte alltid göra vad jag egentligen borde.

4. Jag vill hoppa fallskärm, jag menar hur galet häftigt hade inte det varit? Det är så många som säger att de vill göra det och aldrig gör det, men jag kan nästan garantera att det är något jag kommer göra innan jag lämnar plats åt en annan virrig människa på denna jord.

5. Jag vill åka till Liseberg och bli lite sådär bubblig i magen av Atmosfear, berg- och dalbanorna och allt det andra.

6. Jag vill bli lycklig när jag blir stor.

7. Jag vill gå på ett gymnasium i Stockholm, eller nej, jag ska.

8. Jag vill kunna läsa andras tankar, fast kanske inte ändå. Det kanske blir något hemskt utav det istället, typ att jag får reda på någons hemska plan om att förstöra min kamera eller något. Så jag tar nog tillbaka det där lite..

9. Jag vill kunna skriva  i skrivstil. Det var nog den enda av mina läroböcker i lågstadiet som förblev orörda. Eller ja, jag hade kluddat dit något som skulle likna ett A. Men efter att jag såg hur hemskt det blev skrev jag aldrig något mer i den boken.

10. Jag vill skriva allt text i den blogg kursivt. Jag tycker att det är väldigt, väldigt fint. Så vem vet, jag kanske börjar med det någon dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar