fredag 16 november 2012

twilight är väldigt bra ska ni veta.

Jag är väldigt, väldigt glad just nu. Jag kom nämligen in på Breaking Dawn part 2. Filmen var galet bra, verkligen. Och ni som inte har sett den måste antingen se den nu på bio eller när den kommer ut på dvd. Boken måste ni läsa också förstås. Detta är lite av en order faktiskt, eller nästan.

Fast det känns lite sorgligt att det inte kommer fler filmer. Jag får väl slänga ihop ett Twilight-maraton när den sista filmen går att köpa. Det låter rätt bra det där.. Ja, så får det bli.

Blodsugarkramar, till den som vill ha en alltså;)

2 kommentarer:

  1. Håller med, men kan du inte göra en header, snääälla! det är det ända som fattas på din blogg för att den ska va helt perfekt! :)

    SvaraRadera
  2. Det kanske jag skulle kunna.. Men jag är helt värdelös på att göra headers, så den uppgiften får väl göras någon dag när jag har mycket tid och ganska mycket tålamod;)

    SvaraRadera