måndag 5 november 2012

Dag 1 - En bild på mig och 10 fakta om mig själv.


1. Jag älskar att skriva. Dock använder jag mig inte av samma ordval när jag skriver och när jag pratar.
2. Jag ler nästan aldrig på bilder när jag fotar till bloggen, varför vet jag inte.
3. Jag skrattar väldigt, väldigt, väldigt mycket.
4. Jag älskar ringar och anser att man inte kan ha för många av dem.
5.  Jag fyller år i Juni.
6. Jag har uppsatt hår varje dag, jag trivs inte med det utsläppt.
7. Jag älskar England. Människorna, dubbeldäckarna, husen, att sitta på caféer och dricka te. Ja, allt.
8. När jag ändå kom in på det här med länder så har jag velat åka till Frankrike, Paris ett tag nu. Men när jag skulle komma på varför jag ville åka dit, så är det nog egentligen bara för att jag vill ta foton på Eiffeltornet..
9. Jag gillar att fotografera och tycker själv att jag är rätt bra på det.
10. Jag älskar hundar och har haft 2 stycken. Tyvärr finns ingen av dem kvar idag.

(11. Jag blir lite smått besviken när jag inser att jag har börjat alla meningar förutom en med ordet "Jag".)

1 kommentar:

  1. Sluta ha håret i snodd, du förstör det bara!! Gör inbakad fläta istället så du bara sliter på topparna!

    SvaraRadera