söndag 16 december 2012

ett två tre fyra fem sex sju åtta nio tio

Tio saker du vill säga till tio olika personer just nu:
Heidi: Don't worry, be happy.
Tomten: Jag har varit rätt snäll i år faktiskt.
Johanna: Snart kommer jag och hälsar på dig, min fina syster.
Agnes: Vi måste träffas och se alla avsnitten av Portkod 1321 snart.
Ida: Avokadooo!
Stephenie Meyer: Du får gärna skriva en till Twilight-bok om du vill..
Dammsugaren: Börja utan mig! Jag kommer sen när du är klar.
Tuva: Jag saknar dig med
Gåsapågen: De har det i alla fall värre i Syrien.. ;)
Manda: Hola!



Nio saker om dig:
1. Jag är väldigt blyg inför folk jag inte känner.
2. Jag tokälskar musik, skjortblusar och Twilight.
3. Libanesiskt, tapas och ceasarsallad är megagott.
4. Jag går på ridning egentligen, men det har varit så många simtävlingar att jag inte ridit på evigheter.
5. Om jag tatuerar mig någon gång så skulle jag vilja ha en infinity tattoo.
6. Jag är rädd för fiskar. Om dem är pyttesmå eller jättestora spelar ingen roll.
7. Jag är väldigt envis.
8. Jag älskar pastellfärger.
9. Jag är en väldigt glad person som skrattar nästan hela tiden.
 
Åtta länder du vill besöka:
1. Storbrittanien. Jag tänker aldrig sluta åka dit. Och om man kan stalka ett land så är det det jag tänker göra.
2. Frankrike
3. Italien (igen)
4. Sydafrika
5. U.S.A
6. Australien
7. Grekland
8. Island
Sju saker du älskar:
1. Min familj och mina fina vänner.
2. Musik.
3. Att skratta.
4. Skulle jag inte säga att jag inte älskar att prata så ljuger jag.
5. Hundar, otroligt söta är dem.
6. Sovmorgon är bland det bästa som finns.
7. Pappas potatisgratäng, väldigt god.
 
Sex saker du vill göra innan du dör:
1. Resa till de länderna som jag skrev innan.
2. Hoppa fallskärm.
3. Jag skulle verkligen vilja bo utomlands ett litet tag.
4. Bli kär kanske..
5. Skaffa en ny hund.
6. Inreda min egen lägenhet.
Fem personer som betyder mycket minus familj:
Det finns så många som betyder mycket för mig.
 
Fyra bra filmer:
1. Twilight-filmerna
2. Bitchkram
3. The Hunger Games
4. LOL 
 
Tre av dina favoritbloggar:
Tinkerbella.se
Oliviasfotoblogg.blogg.se
Fotogeniquee.blogg.se
 




En önskan:
Ett bra liv.











 

1 kommentar: